[linux-sohbet] Re: Turkce Dagitim

---------

From: Yüksel ÖZCAN (yukselozcan@celiknet.com)
Date: Wed 03 Mar 2004 - 05:58:43 EST

    Aslinda gereksiz yere tartisiyorsunuz gibime geliyor. www.gelecek.com.tr yi
    biraz once ziyaret ettim. Ve calismalarin durdurulduguna dagir herhangi bir
    bilgi yok(en azindan anasayfada). Sitede gozume carpan ise en son eklenen
    haberin 20.02.2004 tarihini gostermesi. Anladigim kadariyla birseyler
    yapilmaya devam ediliyor. Kisisel fikrim odur ki, bu konuda baslatilan
    calismalar el birligiyle devam ettirilmeli. Belli bir seviyeye gelip te
    meyve vermeye baslayan calismalarin sonlanmasi sah$en hosuma gitmiyor.
    Oldukca kalabalik olan seyirci kitlesine katilarak yorum yapmak yerine
    fiilen katki saglanmasi gerekir diye dusunuyorum. Tabi hersey gonullu
    yapilmali. Buna mecbur degilsiniz. Buradan da yola cikarak ben katki
    saglayamam diyebilirsiniz ama en azindan yapilan calismalar hakkinda iyi
    olmayan yorumlar yapmak yerine onlarla gurur duymaya calisin. Bu sekildeki
    tartismalar direkt olmasada dolayli yoldan Gelecek Linux & Uludag gibi proje
    calismalarini baltalayacaktir. Tartismalarin yonunu "Neden boyle oldu" yu
    tartismak yerine "Nasil katki saglayabiliriz" yonune cekilmesini taleb
    ediyorum. Tum dunyada Linuxun yayilmasinda ve gelismesindeki en onemli
    etkenlerin gonullu calismalarin oldugunu bir kez daha hatirlayin. Redhat
    yada Debian'in bugune kadar yorumlarla gelmedigini dusunuyorum. Fakat
    memleketimiz oyle bir hal almis ki, insan sorunlarini dile getirmekten bile
    cekiniyor, bakiniz Thread nasil basladi, nasil devam ediyor.
    Ayiptir(kisisel gorusum). Tartisma yapmak yerine, fiili katkida bulunun.
    Katkida da bulunamassaniz bari moral verin. Ama boyle tartismalar yapmayin,
    cunku sonucu yok. Sonuc getirecekse bu tartismalar hep birlikte devam
    edelim. Bu veya diger projelerin yoruma degil, destege ihtiyaci var, bunu
    unutmayin.

    Yuksel OZCAN
    http://muhasebeci.sf.net

    klayiniz</a>