[linux-sohbet] Re: Turkce Dagitim

---------

From: Enver ALTIN (enver.altin@frontsite.com.tr)
Date: Wed 03 Mar 2004 - 06:26:14 EST

    On Wed, 2004-03-03 at 12:58 +0200, Yüksel ÖZCAN wrote:
    > Aslinda gereksiz yere tartisiyorsunuz gibime geliyor.

    Gereksiz yere tartismiyoruz, tarihteki yanlislardan ders almak
    onemlidir, yol gosterir.

    > www.gelecek.com.tr yi biraz once ziyaret ettim. Ve calismalarin
    > durdurulduguna dagir herhangi bir bilgi yok(en azindan anasayfada).
    > Sitede gozume carpan ise en son eklenen haberin 20.02.2004 tarihini
    > gostermesi. Anladigim kadariyla birseyler yapilmaya devam ediliyor.
    > Kisisel fikrim odur ki, bu konuda baslatilan calismalar el birligiyle
    > devam ettirilmeli. Belli bir seviyeye gelip te meyve vermeye baslayan
    > calismalarin sonlanmasi sah$en hosuma gitmiyor.

          * Arkasinda, kurum ve kuruluslardan bagimsiz bir toplulugun
            desteginin bulunmadigi, gelistirme sureci *herkese* yeterince
            acik olmayan ozgur yazilim projeleri, eninde sonunda, /dev/null
            'a gitmeye mahkumdur.
          * Bagimsiz topluluklar, oncelikle kar amaci guden ticari
            kuruluslari destekleme fikrine genellikle sicak bakmazlar.

    Turkuaz projesi bence oncelikle ilk nedenden dolayi, biraz da
    sanssizliktan (dogru zamanda, dogru yerde olmamak) basarisiz olmustur.

    GL projesi ise bence, her iki nedenden dolayi *teknik* ve *ticari*
    olarak _basarisiz_ olmustur.

    --
    Enver ALTIN (a.k.a. skyblue)	- Not wearing the FrontSITE hat
    -- File: signature.asc

    linux-sohbet listesinden cikmak  ve tum listeci islemleri icin