[linux-sohbet] Re: Turkce Dagitim

---------

From: Gurkan Aslan (gurkan@iaslan.com)
Date: Wed 03 Mar 2004 - 05:03:33 EST

    On Wed, 2004-03-03 at 11:39, Keltos Kirpi wrote:

    > :) Linux.org.tr arsivlerinde biraz dolasmanizi tavsiye ederim.
    > 10 sene oncesinden baslayabilirsiniz mesela.

    Gereksiz bir tartismaya dogru ayri bir koldan yol aliyoruz ama neyse...
    Yine de bu cevabiniza saygili bir sekilde cevap vermek gerektigini
    dusunuyorum ve;

    10 yil oncesinden itibaren bu arsivi siz de inceleseniz ben de incelesem
    kimse bana "gerektigi sekilde" ilgilenildigini idda edemez. Netekim
    bahsi gecen zamanda zaten bu konuyla ilgilenen kisi sayisi bir avuc
    kadarken profesyonel duzeyde bilgi sahibi insan cok daha azdi (bu
    kiyaslamalarimi elbette dunya uzerindeki diger dagitimlarla ilgilenen
    kisi sayisini az cok goz onunde bulundurarak yapiyorum). Kastetmeye
    calistigim sey "bu dagitimi elestirmeyin" degildi.. iyi ya da kotu her
    yapilan is elestirmeye degerdir, elestirilmelidir... Ancak bir konunun
    elestirisini yaparken yillarca once ilgili platformun bulundugu
    kosullari da goz onunde bulundurmak gerekir diye dusunuyorum. Burada
    "tarihi bilmek" gibi bir noktadan cikis almanizi da ayrica anlayabilmis
    degilim.

    Eger yanlis birseyler soyluyorsam ve bu sozler birilerini incitiyorsa
    simdiden cok ozur dilerim. Gayet iyi niyetli oldugumu bilmenizi isterim.

    Saygilarimla
    Gurkan ASLAN