[linux-sohbet] Re: Qsim=20benzerli=F0i?=

---------

From: Görkem Çetin (gorkem@bahcesehir.edu.tr)
Date: Wed 21 Jan 2004 - 09:59:39 EST

    Volkan YILDIRIM wrote:

    >Evet olabilirim :) Microsoft un actigi her davadan=20
    >komisyon aliyoruz :) bu konuyu uzatmazsan sanada para veririz :))

    >Demekki ya ben bilgi verememisim ya da siz yanlis anlamissiniz.
    >Baska bi aciklama yapmak istemiyorum. Ama anlamaniz gereken bisey var.
    >------ Bu sizin uzmanlik alaniniz degil. Bilmediginiz konularda fantazi
    >yapabilirsiniz
    >fakat ahkam kesemezsiniz. Baskalarina bu boyle olacak bu boyledir bunu
    >boyle yapin
    >falan diye Tavsiyelerde bulunamazsiniz. Yani bulunursunuz fakat bu
    >konularda
> [...]

    Merhaba

    Konu bence "yok yere kişiselleştirmeye" oldukça uzak ;-) Ankara'da
    havalar İstanbul'daki gibi mi yoksa?

    Bu arada listeye gönderilen mesajlar çok ilgi çekici, ben hem Özer
    Tayiz'in, hem de Volkan Yıldırım'ın yazılarını ilgiyle okuyorum (bu
    metnin de sonuna kadar geldim :-)

    Sadece aynı gemide olduğumuzu ve aynı çıkarları savunup, açık kaynak
    kodlu yazılımlara birlikte hizmet ettiğimizi bilmemiz yeterli.

    İyi çalışmalar
    Görkem