[linux-sohbet] Re: [linux-baslangic] Acik kod yazan,proje gelistiren arkadaslar

From: A. Murat Eren (meren@comu.edu.tr)
Date: Thu 19 Aug 2004 - 15:31:07 EEST

 Merhabalar,

On Thursday 19 August 2004 15:21, Turgay Okten wrote:
> Sizce tartisilmasi gerekli degil mi bu konu? Yani
> boyle bir talep varken arzin yurtdisindan olmasi garip
> gelmiyor mu?

 Ben konunun tartisilmasi ya da tartisilmamasi gerekli demek istemiyorum,
zaten gordugunuz gibi attiginiz maile 3 kis icevap yazdi, bir tartisma ortami
olustu bile.

 Fakat uc mailde de gelen cevaplarin birbirinden ne kadar baska olduguna
dikkatinizi cekmek istiyorum. Az once Serdar Koylu Hoca odama geldi, bana
soylediklerinden yola cikarak, yazdiklarinizdan "kapali kodlu bir seyler
yazin" demek istediginizi anladigini anladim.. Basit ve oz maddeler halinde
fikirlerinizi aktarmaz, ve cozum onerilerinizi ortaya atmazsaniz daha cok
kisiye cevap vereceksiniz diye tahmin ediyorum :) Eger konuyu
basitlestirirseniz daha kaliteli geri bildirimler alabilirsiniz bence.

 Selamlar.

--

- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- - A. Murat Eren meren@uludag.org.tr, meren@comu.edu.tr http://cekirdek.uludag.org.tr/~meren/ 0x88FD9FC7, 910A FCB3 2AAB 4CA5 E4D9 EFFA 6555 A33A 88FD 9FC7 - -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

-- free software is a matter of liberty, not price. to understand the concept, you should think of "free speech", not "free beer". - linux-sohbet listesinden cikmak ve tum listeci islemleri icin http://liste.linux.org.tr/ adresini kullanabilirsiniz. Bu listeden cikmak icin <a href="mailto:linux-sohbet-request@liste.linux.org.tr?Subject=unsubscribe">tiklayiniz</a>