[linux-sohbet] Re: Proje: csv2mysql

From: S.Çağlar ONUR (caglar.onur@tubitak.gov.tr)
Date: Mon 26 Apr 2004 - 18:27:25 EEST

Selamlar;

On Mon, 2004-04-26 at 14:57, Baris Cicek wrote:
> Bu is mysqlimport ile yapiliyor diyen bendim. Siz de 'yapilirsa yapilsin
> bu da front-end (?)'i' demissiniz. O yuzden uzerime alindim. Eger bana
> yonelik soylemediyseniz ne ala. Ben yanlis anlamisim.
> Bu arada mysqlimport da zaten arayuz. mysql'deki LOAD DATA INFILE
> komutunun.

Canınız mı sıkılıyor? Neden üste çıkmak için elinizden geleni
yapıyorsunuz?

Yaw öyle dedim şöyle dediniz kapatalım artık. Birileri çıkmış Türkiye
gibi herkesiz herşeyi bildiği bir memlekette [ bkz. deprem sonrası çıkan
bilim adamları, spor yazarları gibi ] birşeyler ÜRETMİŞ, iyi yada kötü,
gerekli YADA gereksiz, kullanılır YADA kullanılmaz. Ama birşeyler
ÜRETMİŞLER olan şeyleri TÜKETMEK yerine.

Ne demektir "eleştirilmeyi kaldıramıyorsanız duyurmayın kardeşim",
yapıcı eleştiriler demi bulundunuz da ben görmedim. Yani aaaa bakın web
tabanlı olacağına GTK ile yazsaydınız mı dediniz yooooo bunu şuda
yapıyor demişsiniz, awk bilen zaten yapardı demişsiniz eeee sonuç, sonuç
nerde?. Eleştirmek insanlara kızmak bağırmak değildir, benim bildiğim
gerçek hayatta eleştiri yapıcı olmak için yapılır. Önerinin yorumlu
halidir eleştiri.

İlk e-postam ortaya idi hiçbirşey kastetmeden yazmış idim, ama bu
seferkinin hedefi direkt sizsiniz.

--
S.Çağlar Onur <caglar.onur@tubitak.gov.tr>
Türkiye Bilimsel ve Teknik Araştırma Kurumu