[linux-sohbet] Re: Proje: csv2mysql

From: Baris Cicek (baris@teamforce.name.tr)
Date: Mon 26 Apr 2004 - 19:09:42 EEST

> Canınız mı sıkılıyor? Neden üste çıkmak için elinizden geleni
> yapıyorsunuz?
Arada sirada sIkilir canim iste. Elimden geleni de yapmiyorum ki sadece
bildigimi soyluyorum baska yaptigim bir sey yok. Uste cikmami
gerektirecek bir sey de yok. Sadece cevap veriyorum. Her seyi mucadele
olarak algiladiginizdan size boyle gelmis.

[..]

> Ne demektir "eleştirilmeyi kaldıramıyorsanız duyurmayın kardeşim",
Gayet normal bir sey bunu anlayamiyor musunuz? Gelen bir listede bir sey
soylediginiz zaman insanlarin bunun uzerinde goruslerde bulunacagini da
goz onune almaniz gerekir. Bu isi tartisma noktasina getirmenin ne alemi
var. On defa daha soylemeyecegim, demis ki Murat Eren biz yapamadik csv
dosyalarini mysql'e hizlica atmayi o yuzden yazdik. Ben de dedimki
bulamadiniz madem ben soyleyeyim bu is soyle soyle de yapilir. Olay
bundan ibaret. Birileri bir sey yapmis kostek, destek tartismasi
yapmiyorum. Yapilan sey isime yariyorsa kullanirim, isine yarayanlar
kullansin.

> yapıcı eleştiriler demi bulundunuz da ben görmedim. Yani aaaa bakın web
> tabanlı olacağına GTK ile yazsaydınız mı dediniz yooooo bunu şuda
> yapıyor demişsiniz, awk bilen zaten yapardı demişsiniz eeee sonuç, sonuç
> nerde?. Eleştirmek insanlara kızmak bağırmak değildir, benim bildiğim
> gerçek hayatta eleştiri yapıcı olmak için yapılır. Önerinin yorumlu
> halidir eleÅŸtiri.

Sanirim siz oyle anlamissiniz. Mektuplari bir daha okuyun bence
onyarginizdan dolayi aklinizda oyle kalmis. Murat Eren, mysqlimport alan
eslemesini yapamiyor deyince, bende onu da awk ile yapabilirisiniz
dedim. Fare tiklamalari ile yapiyorsun deyince de haklisiniz siyah ekran
sevmeyen ya da awk kullanmayi bilmeyenler icin kullanisli dedim. Yanlis
mi soylediklerim, hic de sanmiyorum. Hem kim kime kizmis, kim
bagirmis??

> İlk e-postam ortaya idi hiçbirşey kastetmeden yazmış idim, ama bu
> seferkinin hedefi direkt sizsiniz.

> --
> S.Çağlar Onur <caglar.onur@tubitak.gov.tr>
> Türkiye Bilimsel ve Teknik Araştırma Kurumu
> 0 312 468 53 00 / 3313
>
> Linux is like living in a teepee. No Windows, no Gates and an Apache in house!
>

> linux-sohbet listesinden cikmak ve tum listeci islemleri icin

Baris.
Public Key:
<http://pgp.mit.edu:11371/pks/lookup?op=get&search=0x22E4CF47>

-- Attached file included as plaintext by Ecartis -- -- File: signature.asc -- Desc: This is a digitally signed message part