[linux-sohbet] Re: Proje: csv2mysql

From: Faruk Eskicioglu (farukesk@multi-task.net)
Date: Mon 26 Apr 2004 - 16:27:44 EEST

> Komik bir sey mi soyledim?

Sadece simdi degil, genelde listelerde yazdiginiz mesajlar komik oluyor.
Yani en azindan bana komik geliyor. Cok ilgileniyorsaniz ayrintilari
ozel maille size bildirebilirim sanirim.

> Mor'da olabiliyor mu?

:)
Bakin yine komik oldunuz. Ben de buna asagidaki alternatif yolla cevap
verip komik olsam mi olmasam mi karar veremedim acikcasi:

[alternatif yol baslar]
> Mor'da olabiliyor mu?

olabiliyor, bazi konsollar ne zaman mor olmalari gerektigini
kestiremiyorlar diye duymustum. bu yuzden sizinki olmazsa
endiselenmeyin.
[alternatif yol biter]

> Madem tepki almak, ya da elestirilmek istemiyorsunuz, ya bir sey
> yapmayin, ya da kimseye duyurmayin yaptiklarinizi.

Hm. Elestiri yapip yapmadiginiza karar vermelisiniz bence. Benim tepkim
bir elestiriye degildi. Keske oyle olsaydi.

> Kaldi ki bir sey de demedim olumsuz olarak. Acikcasi awk ve mysqlimport
> ile bu isi yapabilen kimse, php yukleyip, web tarayici yukleyip bu
> islemi yapmaz diye dusunuyorum. Benim dusuncem sadece dikkate alin ya da
> almayin o da sizin sorununuz.

Ben dusuncelerinizi dikkate aliyorum, evet bu biraz elestiriye benziyor.
csv2mysql, awk ve mysqlimport kullanabilen insanlarin, php yukleyip, web
tarayici yukleyip(?), bu islemi yapmalari icin gelistirilmedi. Bunun
yerine awk ve mysqlimport kullanamayan zaten php ve web tarayicisi(?)
yuklemis olan insanlar icin gelistirildi.

--

- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- - Faruk Eskicioglu farukesk@multi-task.net - -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

-- Don't marry the tool. Choose the tool that fits your specific needs at the time. A hammer really does not fix everything. -