[linux-sohbet] Re: Proje: csv2mysql

From: Baris Cicek (baris@teamforce.name.tr)
Date: Mon 26 Apr 2004 - 14:57:21 EEST

Bu is mysqlimport ile yapiliyor diyen bendim. Siz de 'yapilirsa yapilsin
bu da front-end (?)'i' demissiniz. O yuzden uzerime alindim. Eger bana
yonelik soylemediyseniz ne ala. Ben yanlis anlamisim.
Bu arada mysqlimport da zaten arayuz. mysql'deki LOAD DATA INFILE
komutunun.

On Mon, 2004-04-26 at 14:45 +0300, S.Çağlar ONUR wrote:
> Selamlar;

> Yok öyle nokta atışı bir hedefim yoktu zaten sizin yorumlarınıza cvp
> olarak yazsa idim sizin e-postanızı reply ederdim, ben genel olarak
> listenin tavrını anlamadığımı söyledim...

> Tabiki bir sürü yolu var fakat bende zaten siz neden yazdınız dediniz
> demedim ki ?

> Valla üstünüze alınmanıza üzüldüm açıkcası çünkü hakikaten ne sizi ne de
> a kişisi b kişisi diyerek yazdım. Yorumlar derkende Murat'ın mail'ına
> gelen yorumları değil genel liste yorumlarını kastettim.
>
> Ama bu oluyor son zamanlarda ben alıştım yanlış anlaşılmaya :)

> [...]

Baris.
Public Key:
<http://pgp.mit.edu:11371/pks/lookup?op=get&search=0x22E4CF47>

-- Attached file included as plaintext by Ecartis -- -- File: signature.asc -- Desc: This is a digitally signed message part