[linux-sohbet] Re: Proje: csv2mysql

From: Baris Cicek (baris@teamforce.name.tr)
Date: Mon 26 Apr 2004 - 14:41:23 EEST

On Mon, 2004-04-26 at 11:46 +0300, Faruk Eskicioglu wrote:

> :)
Komik bir sey mi soyledim?

> Siyah ekran sevmek ve awk bilmek, iste butun mesele bu...
> Bu arada, ek bilgi, konsol ekraninizin renginin siyahtan baska renkler
> olmasini da saglayabilirsiniz..

Mor'da olabiliyor mu?

Madem tepki almak, ya da elestirilmek istemiyorsunuz, ya bir sey
yapmayin, ya da kimseye duyurmayin yaptiklarinizi.

Kaldi ki bir sey de demedim olumsuz olarak. Acikcasi awk ve mysqlimport
ile bu isi yapabilen kimse, php yukleyip, web tarayici yukleyip bu
islemi yapmaz diye dusunuyorum. Benim dusuncem sadece dikkate alin ya da
almayin o da sizin sorununuz.

--
Baris.
Public Key:

-- Attached file included as plaintext by Ecartis -- -- File: signature.asc -- Desc: This is a digitally signed message part