[linux-sohbet] Re: Proje: csv2mysql

From: S.Çağlar ONUR (caglar.onur@tubitak.gov.tr)
Date: Mon 26 Apr 2004 - 14:45:50 EEST

Selamlar;

On Mon, 2004-04-26 at 14:31, Baris Cicek wrote:

> Yorum derken sanirim benim soylediklerimden bahsetmissiniz.

Yok öyle nokta atışı bir hedefim yoktu zaten sizin yorumlarınıza cvp
olarak yazsa idim sizin e-postanızı reply ederdim, ben genel olarak
listenin tavrını anlamadığımı söyledim...

> belki bu
>
> Baska yolu var dedim sadece. Niye yazdiniz, ne ise yarayacak felan da
> demedim. Kullananlar olacaktir tabi, ama bu isin tek yolu bu degil
> sadece onu anlatmak istemistim.

Tabiki bir sürü yolu var fakat bende zaten siz neden yazdınız dediniz
demedim ki ?

> X'e de gerek yok onun isleri konsoldan oluyor demissiniz ama her halde
> laf olsun diye olmus o. Arayuz yazilmasi sorun degil, gayette faydalidir
> cogu zaman. Gerci burada unuttugunuz bir sey var, bu program arayuz
> degil, bambaska bir sey. Arayuz arac (back-end) kullanarak isleri yapar.
> Burada oyle bir sey yok koda baktiginiz zaman anlayacaksiniz.

Valla üstünüze alınmanıza üzüldüm açıkcası çünkü hakikaten ne sizi ne de
a kişisi b kişisi diyerek yazdım. Yorumlar derkende Murat'ın mail'ına
gelen yorumları değil genel liste yorumlarını kastettim.

Ama bu oluyor son zamanlarda ben alıştım yanlış anlaşılmaya :)

> Umarim 'karmasaya' anlam verebilmissinizdir artik.

Yok halen veremiyorum :)

--
S.Çağlar Onur <caglar.onur@tubitak.gov.tr>
Türkiye Bilimsel ve Teknik Araştırma Kurumu