[linux-sohbet] Re: Proje: csv2mysql

From: Baris Cicek (baris@teamforce.name.tr)
Date: Mon 26 Apr 2004 - 14:31:29 EEST

On Mon, 2004-04-26 at 12:51 +0300, S.Çağlar ONUR wrote:
> Selamlar;
>
> Eliniz sağlık ikinizinde. Çok insanın işine yarayacaktır eminim. Ben
> edindim mutlaka bir yerlerde iÅŸime yarar :)
>
> Yorumlara anlam vermekte zorlanıyorum yanlız, herkes herşey için
> front-end isterken olan & yapılan front-end'lerede eee ne gerek vardı
> zaten bu şunu yazıncada oluyor deniliyor. Evet oluyor, sonuç? X'e de
> gerek yok bence o zaman onun iÅŸleri de konsoldan oluyor :)
Yorum derken sanirim benim soylediklerimden bahsetmissiniz.

> veritabanina kolayca sokma noktasinda ise yarayacak minik bir tool,
belki bu

Baska yolu var dedim sadece. Niye yazdiniz, ne ise yarayacak felan da
demedim. Kullananlar olacaktir tabi, ama bu isin tek yolu bu degil
sadece onu anlatmak istemistim.

X'e de gerek yok onun isleri konsoldan oluyor demissiniz ama her halde
laf olsun diye olmus o. Arayuz yazilmasi sorun degil, gayette faydalidir
cogu zaman. Gerci burada unuttugunuz bir sey var, bu program arayuz
degil, bambaska bir sey. Arayuz arac (back-end) kullanarak isleri yapar.
Burada oyle bir sey yok koda baktiginiz zaman anlayacaksiniz.

Umarim 'karmasaya' anlam verebilmissinizdir artik.

--
Baris.
Public Key:

-- Attached file included as plaintext by Ecartis -- -- File: signature.asc -- Desc: This is a digitally signed message part