[linux-sohbet] Re: seminer notlarini hazirlama

From: A. Murat Eren (meren@comu.edu.tr)
Date: Thu 08 Apr 2004 - 11:56:50 EEST

> Selamlar;
>
> OpenOffice kullanılıyor eğer seminer HTML olarak hazırlanmadı ise. Hangi
> sunumlar olduğunu örnek verirseniz daha da çok yardımcı olma şansım olur
> diye düşünüyorum. OpenOffice versiyon farkı yada export ederken
> değiştirilen ayarlar bu sonuşları doğurabilir.

 Bence Enver Altin'inkilerden bahsediyor :)

 Sanat eseri gibi hepsi, ozeniyorum vallahi. Bir arac kullanip kullanmadigi ya
da bir arac kullanip daha sonra el emegi ile mi uzeinden gectigi bilgim
dahilinde degil fakat bizimle paylasmayacagina dair en ufak suphem yok..
Enver oyle sayfa sayfa editleyecek insan degildir, vardir bir tool'u onun
(kirli ciki enver).

 Selamlar.

--

- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- - A. Murat Eren meren@comu.edu.tr, evreniz@core.gen.tr http://zion.comu.edu.tr/~evreniz/ 0x88FD9FC7, 910A FCB3 2AAB 4CA5 E4D9 EFFA 6555 A33A 88FD 9FC7 - -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

-- free software is a matter of liberty, not price. to understand the concept, you should think of "free speech", not "free beer". - linux-sohbet listesinden cikmak ve tum listeci islemleri icin http://liste.linux.org.tr/ adresini kullanabilirisniz. Bu listeden cikmak icin <a href="mailto:linux-sohbet-request@liste.linux.org.tr?Subject=unsubscribe">tiklayiniz</a>