[linux-sohbet] Re: seminer notlarini hazirlama

From: S.Çağlar ONUR (caglar.onur@tubitak.gov.tr)
Date: Thu 08 Apr 2004 - 11:18:19 EEST

Selamlar;

OpenOffice kullanılıyor eğer seminer HTML olarak hazırlanmadı ise. Hangi
sunumlar olduğunu örnek verirseniz daha da çok yardımcı olma şansım olur
diye düşünüyorum. OpenOffice versiyon farkı yada export ederken
değiştirilen ayarlar bu sonuşları doğurabilir.

--
S.Çağlar Onur <caglar.onur@tubitak.gov.tr>
Türkiye Bilimsel ve Teknik Araştırma Kurumu