[linux-sohbet] Re: Kabuk Projesi

---------

From: S.Çağlar ONUR (caglar.onur@tubitak.gov.tr)
Date: Sat 03 Apr 2004 - 12:23:51 EST

    Selamlar;

    Bir iki yanşış anlaşılma olmuş galiba;

    On Sat, 2004-04-03 at 19:38, Umut wrote:
    > php-kabuktan kastiniz php komutlarini native olarak calistiracak bir kabuk mu?
    > Yoksa php ile koyacaginiz web server uzerinde uzaktan calisacak bir kabuk mu?

    Kabuk php ile değil, C ile GNU kodlama standartları ve sadece system
    call'ları kullanılarak yazılacak. Yani aynı bash,sh,zsh gibi bir kabuk
    ve etrafındaki ls,file,cp,rm gibi komutlardan oluşacak. GPL lisansı ile
    dağıtılacak. Yani ortada php bir kabuk, bilimum çeşit hack olayları yada
    v.s yok :=)

    Murat duyuru e-postasında
    http://zion.comu.edu.tr/~evreniz/ogrenciler/BM306/kabukprojesi.html
    adresini vermişti zaten ayrıntıları orada bulabilirsin.

    --
    S.Çağlar Onur <caglar.onur@tubitak.gov.tr>
    Türkiye Bilimsel ve Teknik Araştırma Kurumu

    linux-sohbet listesinden cikmak  ve tum listeci islemleri icin