[linux-sohbet] Re: Kabuk Projesi

---------

From: onuryalazi@mersin.edu.tr
Date: Sat 03 Apr 2004 - 18:56:11 EST

    03 Apr 2004 19:51 EEST tarihinde yazmışsınız:

    > php-kabuktan kastiniz php komutlarini native olarak calistiracak bir kabuk mu?
    evet asıl kastım bu idi.
    > Yoksa php ile koyacaginiz web server uzerinde uzaktan calisacak bir kabuk mu?

    Bu da sf.net de bulunan php-shell isimli bir proje ile yapılmış zaten.
    Mektubu yolladıkdan sonra araştırma yaptım da :)

    > Ikincisi var ve bunu basarisiz bir hack denemesinden sonra bilgisayarima
    > kurulmus olarak buldum (anonymous ftp'ye atilmis, belki web agacinin
    > altindadir diye dusunduler sanirim)
    >
    > Ilkinin cok zor olacagini sanmam, islevsel olacaktir muhtemelen ama uzun
    > php komutlari ile komut satirinda ugrasmak pratik olmayacaktir.
    Aslına bakarsanız bir csh varken neden phpsh olmasın fikrindeyim.
    Zaten php CLI ile herşeyi yapmak mümkün. Benim phpsh olsa fikrimin aslı php ye fazlasıyla hakim olmam.
    awk sed ed zikkimin koku öğrenmek bana hiç açıcı gelmiyorda :)

    > Bu arada proje seciminiz icin 3 :)
    > asp kodu yazmaktan daha eglenceli olacagi kesin :)

    Burada ki kastınız benim verdiğim projelerse 2side benim projelerim değil.
    Tabii ki ASP hamallığını hayatta yapmak istemem. Benim projem hiç bir işlevselliği
    olmayan ama bizim hocalar için imkansız görünen birşey; "labirent çözen robot". Maksat hobi ile
    diploma ;) Gerçi bu 3 ün kabuk projesi için olduğunu düşünüyorum..

    > Saygilar.
    Kolay gelsin

    --
    Onur Yalazi