[linux-sohbet] 1 e-mail 1 cent :)

---------

From: Emre Kadioglu (emrek@imeyil.com)
Date: Sat 03 Apr 2004 - 17:53:12 EST

    Gecenlerde Bill Gates bir aciklama yapmisti
    spam dan kurtulmak icin e-mail basina 1 cent gibi sembolik bir
    ucret alinsin gibi bir fikir atmisti ortaya hic umursamamistim
    kimse desteklemez diye dusunuyodum ki bu ayki chip dergisini okuyunca
    gereinden fazla iyimser oldugumu anladim...
    donanim gunlugu bolumunde bill gates bu konuda cok dogru soledigi yaziyor
    acaba bu yazi yazilirken msn de hesabi olan birinin interestlerine
    seyahat etme yi sectikten sonra neden e-posta adresine surekli
    turizm sirketlerinden maillerin geldigi dusunulmusmu...
    ya da internet explorer da reklam lara karsilik bir koruma gelistirilmiyor
    en basitinden pop-up blocklamak gibi bir özellik koyulmamis..
    zeki adam bu bill once sizden paranizi aliyor sonra sizi reklam
    sirketlerine
    satiyor ondan sonra da o reklam sirketlerinden gonderdigi e-mail basina
    para alacak cok zeki adam ya onunde egilmek lazim

    Iyi calismalar