[linux-sohbet] Re: Kabuk Projesi

---------

From: Umut (php@kakalak.org)
Date: Sat 03 Apr 2004 - 11:38:58 EST

    php-kabuktan kastiniz php komutlarini native olarak calistiracak bir kabuk mu?
    Yoksa php ile koyacaginiz web server uzerinde uzaktan calisacak bir kabuk mu?

    Ikincisi var ve bunu basarisiz bir hack denemesinden sonra bilgisayarima
    kurulmus olarak buldum (anonymous ftp'ye atilmis, belki web agacinin
    altindadir diye dusunduler sanirim)

    Ilkinin cok zor olacagini sanmam, islevsel olacaktir muhtemelen ama uzun
    php komutlari ile komut satirinda ugrasmak pratik olmayacaktir.

    Bu arada proje seciminiz icin +3 :)
    asp kodu yazmaktan daha eglenceli olacagi kesin :)

    Saygilar.
    Umut

    dangerous content, and is believed to be clean.

    linux-sohbet listesinden cikmak  ve tum listeci islemleri icin