[linux-sohbet] Re: (Ozur) Re: XP

---------

From: esrefatak (esrefatak@hotmail.com)
Date: Mon 28 Jul 2003 - 10:37:42 EEST

    Uslubunuza ve guzel olmayan sozlerinize diyecek biseyim yok.

    RedHat ile Mandrake birbirleri ile karsilastirilabildikleri gibi; diger
    isletim sistemleri de birbirleri ile karsilastirilabilmeliler.

    Birdaha, hicbir Acik Kaynak listesinde, Acik Kaynak olmayan hicbir Isletim
    Sistesmi'nden bahsetmeyecegim. Soz... Ama; biraz daha kulaga hos gelen
    yanitlar verilseydi daha iyi olurdu sanki...

    --
    Esref