[linux-sohbet] Re: XP :)

---------

From: esrefatak (esrefatak@hotmail.com)
Date: Sat 26 Jul 2003 - 09:56:20 EEST

    Merhaba.

    Haklisiniz. XP, harika bir isletim sistemidir. Windows'larden en iyisi.
    Bununla beraber; basimiza gelmis bir vaka var. Her ne kadar az raslanan bir
    sorun olsa da, XP'deki profilimiz bozuldu. Bakiniz ne yaptik;

    Tum sistem ayarlarimizi 2-3 onceki ayarlarimiza dondurduk. Tadaaaaa. Tum
    sorunlar duzeldi. XP, bu kadar harika. Tipki RedHat gibi ;)

    --
    syg svg
    Esref Atak