[linux-sohbet] Re: XP :)

---------

From: Serdar KOYLU (skoylu@gizemcafe.net)
Date: Sat 26 Jul 2003 - 15:42:40 EEST

    Selamlar..

    Elbette.. Herkesin sigara cimek gibi XP kullanmayada hakki vardir netekim.

    Ama gelip XP veya Windows dendigi zaman midesi bulanan insanlarin oldugu bi=
    r=20
    listeye XP soyledir ve hatta boyledir diye yazma hakkiniz yok..

    Umarim, XP ve uzerindeki Office vs. icin crack vs. yapmak gibi bir=20
    serefsizlik, adilik, utanmaz, arsizca bir tecavuzvuluk ve hirsizlik icinde=
    =20
    degilsinizdir.=20

    Eger oyleyse, veya oyle olanlar icin, parasini bile verecek kadar deger=20
    vermediginiz bir seyin yalakaligini yapmadan once iki kere dusunun derim..

    Saygi ve sevgiler..

    Cts 26 Tem 2003 14:42 tarihinde =C5=9Funlar=C4=B1 yazm=C4=B1=C5=9Ft=C4=B1n=
    =C4=B1z:

    Bu listeden cikmak icin