[linux-sohbet] Re: XP :)

---------

From: Umut PHP (php@kakalak.org)
Date: Sat 26 Jul 2003 - 09:17:03 EEST

    On Sat, 26 Jul 2003 08:59:00 +0300, Umut PHP wrote:
    >Polemik olamayacak kadar degersiz bir konu bence.
    >"Neden linux" sorusunun cevaplarina bir goz gezdirirseniz bana hak
    >vereceksiniz...

    Bir de gelisim problemi var tabii ki.
    Felsefe derken onu da kastetmistim ama
    aciklamamisim. Neden gelisim surecini sadece
    Microsoft'ta calisan muhendislerin eline birakalim ki?

    Gecenlerde ortaya cikan acigi bulan Polonyali
    ekip istese onu tum dunya ile degil kotu niyetli
    insanlarla paylasabilirlerdi. Biz de farketmezdik.
    (Belki baskalari da buldu ve biz farketmedik, en
    azindan benim guvenli bilgilerim MS'de olmadigi
    icin farketmedim :P :) )

    Acik kaynak, imece yazilim, bunlar bizim icin,
    dunya icin kavramlar. Bazi urunleri daha hizli
    calisabilir MS'in, kabul. Zaten oyle bir ordu ve
    organizasyonla aksi olsa (olmuyor degil)
    beceriksizlikle suclamak gerek adamlari....
    Ama bilgi paylastikca buyur. Bugun yazilim
    uzerinden para kazanan firmalara baktiginizda
    hemen hemen hepsi konumunda tekel
    durumundalar. Tekelleserek para kazanmalarini
    garanti ediyorlar gelecekte. Bir sure sonra iyi
    oldugu icin degil yazilimlariniz o firmayi
    istedigi icin onu kullaniyorsunuz. Oysa
    baktiniz Linux sizi baydi, xBSD serisine
    gecersiniz vs...

    Daha yazacak ne cok sey varmis. Yazdikca
    aklima geliyor. Iyisi mi google'da arattiriverin
    "why linux" diye (tirnak icinde) ondan sonra
    yine fikir belirtebilirsiniz :-)

    Tekrar saygilar.
    Umut

    Bu listeden cikmak icin