[linux-sohbet] Re: XP :)

---------

From: A.Oguzhan BASAR (ahmet@oguzhanbasar.com)
Date: Sat 26 Jul 2003 - 01:35:14 EEST

    Ben bu konuda hem fikir değilim.
    Microsoft 'un şu zamana kadar çıkardığı en başarılı işletim sistemi.
    Çalışma ortamı için.. Çok başarılı buluyorum. Zevkle kullanıyorum. Ne
    zaman istediğim uygulamalar linux a geçer. O vakit bende linux
    kullanırım. :)
    Yiğidi öldürüp hakkını yememek lazım. Gerek uygulama gerek yönetim. Her
    açıdan tatminkar. Ha daha mükemmel olabilirdi? Evet. Ama Microsoft ilk
    amacı kar etmek.
    Sevgi ve saygılarımı sunarım.

    Ahmet Oğuzhan BAŞAR,
    __
    E-P: ahmet@oguzhanbasar.com / C: 0 533 618 33 44 / W:
    www.oguzhanbasar.com

    Kan gönüllüleri sitesi / T.C. Mevzuatı parmaklarınızın ucunda.
    www.kanbankasi.gen.tr / www.basarmevzuat.com