[linux-sohbet] Re: buyuk harfli login screen ve paranoya

---------

From: Deniz Akkus Kanca (deniz@arayan.com)
Date: Sat 26 Jul 2003 - 10:06:58 EEST

    Cuma 25 Temmuz 2003 18:52 tarihinde şunları yazmıştınız:

    > hep putty kullandigim icin bir anormallik beklemiyordum.
    > ancak monitoru taktiktan sonra ekrandaki login ekraninin
    > tamaminin buyuk harflerle yazildigini farkettim.

    > Bu login ekraninin buyuk harf gelmesi neden kaynaklanmis
    > olabilir? Paranoya seviyemi arttirmali miyim? (zaten max'a yakin)

    Sanırım eski uyumluluklar bugün bile devam ediyor olsa gerek.

    Eskiden Unix sistemlerine login etmeye çalıştığınızda, eğer büyük harf
    kullanır iseniz, bir zamanlar sistem sizin küçük harf desteklemeyen teletype
    benzeri bir terminalden bağlanıyor olduğunuzu düşünüp kendisini büyük harf
    kipine geçirirdi.

    Esen kalın,
    Deniz

    Bu listeden cikmak icin