[linux-sohbet] Re: Red Hat Linux Project (Severn)

---------

From: imran.geriskovan@ttnet.net.tr
Date: Thu 24 Jul 2003 - 13:48:29 EEST

    > Sanirim dosaji kacirmaya basladin... Geyik sinirlarini da asmaya basladi
    > soylediklerin.
    > Bunu yazmadan da duramadim. Sen istedigin dagitimla mutlu olabilirsin.
    > RH'in partnerlarini da salak yerine koyabilirsin.
    > Ben de sana gulerim buradan.
    > Devrim GUNDUZ

    Gulmek yerine dusunmekte fayda var.
    Bu arada nacizane desktop konusunda desteklenmesi
    gereken bir dagitim varsa o da Mandrake simdilik bence.
    Tek problem finansal olarak cok saglam olmadigi yonundeki
    soylentiler. Ama bu soylentilerin ne kadar dogrulugu tartisilmakla
    beraber kaynaginin neresi oldugunu tahmin edebilirsiniz sanirim.

    Bunun yaninda "Linux Standard Base" den haberiniz vardir herhalde.
    Iyi niyetli dagitimlar genelde bu guidelara uyan dagitim
    konusunda en azindan motive durumda.

    Bilin bakalim kim bu standardlara uyum konusunda nazlanan?
    Dosya sistemi hiyerarsini ozellikle
    distorte ederek kullanim kendini nispi olarak
    diger dagitimlardan izole tutmaya calisan dagitim
    kim?

    Bunlari gormuyormusunuz, dusunmusunuz?
    Serdar Hocama katiliyorum.
    Yukarida saydiklari kesinlikle kaynak sikintisindan
    olmus masum yanlisliklar degil.
    Bunlar kimin stratejilerine benziyor acaba?
    Bu filmi daha once seyretmemismiydik?

    Ha cikip derseniz ki

    "Yaa hoca, bosver idealistligi filan. Sunun
    surasi olumlu dunyada kisa yoldan isimizi
    gorelim. Bana ne oyunlardan, manupulasyonlardan.
    Ben isime bakarim. Su an isimi kolaylastiran
    RedHat. Alip takiyom. Gerisini fazla dusunmuyorum."

    saygi duyarim gercekten.

    Hedefini bilen ve bunun icin olaya pragmatik yaklasan
    kisiye ne denebilirki? Ustelik Windows kullanimi da
    gercekten ciddi bir opsiyon bu noktada.

    Ama bu araclari kullanmak baska, cikip bunlari
    ustun deger olarak savunmaya kalkmak baska.
    Hersey yerli yerine.

    Imran

    Bu listeden cikmak icin