[linux-sohbet] Re: Red Hat Linux Project (Severn)

---------

From: Devrim GUNDUZ (devrim@gunduz.org)
Date: Thu 24 Jul 2003 - 11:49:38 EEST

    On Tue, 22 Jul 2003, Serdar KOYLU wrote:

    > RH icindeki buglari dusunurken, dogru olmasini istemedigim bazi paranoyal=
    > ara=20
    > da kapiliyorum. Mesela, dune kadar FTP uzerinden update'ler son derece gu=
    > ctu,=20
    > RH'a para vermeyenler icin. Sistemi bu sekilde buggy yaparak, dahasi bu=20
    > noktada elinizdeki en guclu silah olan gcc'yi de buggy koyarak, acaba,=20
    > RedHat'tan hizmet/paket satin almamiz yonunde bir tur zorlama mi yapiliyo=
    > r ?

    Sanirim dosaji kacirmaya basladin... Geyik sinirlarini da asmaya basladi
    soylediklerin.

    Bunu yazmadan da duramadim. Sen istedigin dagitimla mutlu olabilirsin.
    RH'in partnerlarini da salak yerine koyabilirsin.

    Ben de sana gulerim buradan.

    --
    Devrim GUNDUZ
    devrim@gunduz.org				devrim.gunduz@linux.org.tr

    linux-sohbet listesinden cikmak  ve tum listeci islemleri icin