[linux-sohbet] Re: Red Hat Linux Project (Severn)

---------

From: Baris Metin (baris.metin@frontsite.com.tr)
Date: Thu 24 Jul 2003 - 12:49:15 EEST

    Thu, Jul 24, 2003 at 11:36:18AM +0300 , Devrim GUNDUZ :

    > Merhaba,

    > Senin Red Hat kullanicisi olmadigini anlamistir up2date. Caponlar yapmis
    > iste, akilli alet vesselam :-)
    Eh ayıp eder o zaman, o kadar geçmişimiz var, sadece installer'i ile
    geçmişimiz bile yeter :).

    > Saka bir yana, tabii bir de su var: Diger dagitimlar bunu "bile"
    > yapiyorlar mi? Digerlerindeki durum nedir?

    Debian diyeceğim sadece :). Ama hepsi iyi kötü birşeyler yapıyor.

    > Red Hat "iyi kotu" birseyler yapiyor. Her zaman "daha fazlasini" istemek
    > tabii ki iyidir; ama bence Red Hat'a birseyler vermeliyiz ki bunu devam
    > ettirsin.

    Aslen Red Hat'ın bu işi devam ettirmek için bizim (birey olarak)
    birşeyler vermemize ihtiyacı yok. Nitekim geliştirme maliyetlerini
    düşürmek, daha iyi bir dağıtım olmak, vs. için artık daha açık bir model
    ile geliştirilecekmiş Red Hat. Ben çok sevindim, kesinlikle çok daha iyi
    bir ürün çıkacak karşımıza. Sonuçta RH'nin de UltraAdv. Server'ı da daha
    iyi olacak, o ayrı :).

    Red Hat'ı her zaman takdir ettim, herkesin de ettiğini düşünüyorum.
    Serbest yazılım ve Linux için takdir edilecek çalışmaları var. RH
    Linux'de iyi bir Linux dağıtımı (kim ne derse desin:). Ama benim ilk
    tercihim olmaz, belki ikinci, o da ayrı :).

    iyi çalışmalar,

    --
    |          |  Baris Metin
    |          |  Software developer, IT consultant
    |    FRONT |
    |==========|  FrontSITE Bilgi Teknolojisi A.S.
    |_____SITE_|  http://www.frontsite.com.tr

    linux-sohbet listesinden cikmak  ve tum listeci islemleri icin
    Bu listeden cikmak icin