[linux-sohbet] Re: FW:Ticari Suse

---------

From: Doruk Fisek (dfisek@fisek.com.tr)
Date: Wed 16 Jul 2003 - 12:57:00 EEST

    Wed, 16 Jul 2003 11:49:05 +0300 tarihinde Kerem Koy
    <kerem.koy@turkuaz.com.tr> soyle yazdi:

    KK> Evet haklısınız. Ben zaten simdilik mandrake kullaniyorum. Suse yide
    KK> denemeyi dusunuyordum. Ama bana ters geldi boyle bir davranis. Ben
    KK> urunun 578 $ olmasini garipsemedim bana garip gelen sadece 5 kisilik
    KK> olmasi bu etik bir davranismi ? ms kokmuyormu ? ayrica burada ms
    KK> programlarini kendi yaziyor bildigim kadari ile Suse ise dagitim
    KK> olusturuyor. Yaniliyormuyum ?
    Kimsenin emegini kucumsemenin anlami yok. Suse'nin de kendi gelistiricileri
    de o dagitimi diger dagitimlardan farkli yapmak icin ugrasiyorlar. Buyuk
    olasilikla bu paketin icerisinde teknik destek vs de vardir.

    Isteyin istedigi hizmet icin istedigi parayi isteyebilir. Hitap ettigi bir
    musteri kesimi var ki, boyle bir hizmet sunuyorlar. Siz istemiyorsaniz,
    almak zorunda degilsiniz.

                                   Doruk

    Ankara   : (0312) 3857026 - 4197811
    Istanbul : (0216) 4284693 - 4284694

    linux-sohbet listesinden cikmak  ve tum listeci islemleri icin