[linux-sohbet] Re: FW:Ticari Suse

---------

From: Kerem Koy (kerem.koy@turkuaz.com.tr)
Date: Wed 16 Jul 2003 - 11:49:05 EEST

    Tekrar Merhaba

    Evet haklısınız. Ben zaten simdilik mandrake kullaniyorum. Suse yide
    denemeyi dusunuyordum. Ama bana ters geldi boyle bir davranis. Ben urunun
    578 $ olmasini garipsemedim bana garip gelen sadece 5 kisilik olmasi bu etik
    bir davranismi ? ms kokmuyormu ? ayrica burada ms programlarini kendi
    yaziyor bildigim kadari ile Suse ise dagitim olusturuyor. Yaniliyormuyum ?

    Selamlar
    Kerem