[linux-sohbet] Re: KDE-GNOME / Win-Lin

---------

From: Onur Kucuk (onur@kablonet.com.tr)
Date: Wed 16 Jul 2003 - 12:39:16 EEST

    Enver ALTIN wrote:

    > 8 aylik: CVS'deki 0.16.6.99 :)

      Evet dogru ama o 0.17 branch'i. E'ciler ayni anda bir kac koldan
    projeyi gelistiriyorlar :)

    "http://www.enlightenment.org/pages/download.html" adresinden alinti,
    "The Enlightenment DR0.16.5 release has been considered stable since
    October 27th, 2000". Yani son "officially stable" branch 0.16.5 (sayfada
    sag ustte de yaziyor ayrica)

      Su anda 0.16.6-pre4 erisilebilir durumda ve kullaniyorum, gayet
    kararli gorunuyor, bir kac rotus yapildiktan sonra belki yakinda 0.16.6
    duyurulabilir.

      Ayrica bir de 0.17 serisi var ki gelistiricileri "henuz daha
    production icin hazir degil" diyorlar. Mutlaka bir incelemenizi tavsiye
    ederim, henuz butun haline getirilmemis olmasina ragmen "neyin yolda
    olduguna dair" bir fikir veriyor. En onemli ozellik, artik sadece
    pencere yoneticisi degil, bir "desktop shell" olacak olmasi. Tabii ne
    zaman cikacagi belli olmaz, hep yavas ilerler E nin gelisimi :(

      Saygilar,
      Onur Kucuk

    Bu listeden cikmak icin