[linux-sohbet] Re: Linux bootcamp

---------

From: imran.geriskovan@ttnet.net.tr
Date: Tue 15 Jul 2003 - 12:48:59 EEST

    Hocam,

    Hadiseyi niye kisisel bazda dusunuyorsun ki?
    Kisisel olarak ogrenemeyecegin sey yoktur
    belki ama ote yandan onemli bir kurumun bu capta
    kurumsal olarak boyle bir organizasyona
    imza atiyor olmasi onemlidir.

    Bu, acik yazilim yaklasimlarinin soz konusu
    kurumlar icerisinde bir politika uretimine
    neden oldugunun onemli gostergesidir.

    Bu politikalar sayesinde siz, bahsettiginiz kisisel
    yeteneklerinizi cok daha etkin kullanabilecek
    ortama kavusacaksiniz. Etrafinizdaki dusunsel ve
    teknik alt yapi gelisecek. Sizi daha fazla destekler
    hale gelecek.

    Bu sizin icin onemli bir katma deger degilmidir?

    Imran

    Bu listeden cikmak icin