[linux-sohbet] Re: Linux bootcamp

---------

From: Php (php@kakalak.org)
Date: Tue 15 Jul 2003 - 11:57:04 EEST

    Ben olaya kesinlikle menfi (olumsuz) yaklasmiyorum.
    Hatta su anda yetkililere fazladan indirim konusunda
    yalvaran yaklasimlarda bile bulundum :-))
    (Sagolsunlar oldukca ilgili yaklastilar)

    Bu tip kurumsal faaliyetleri fikir olarak her zaman
    fiilen de imkanlarim olcusunde desteklerim.

    Dedigim gibi, sirket yoneticisi olsam, altimdaki
    herkesi bu tip bir organizasyona dusunmeden gonderir,
    sonra da catir catir hesap sorardim onlardan...

    Ama kendi egitimimi kendi kisitli imkanlarimla
    saglamam gerektigi icin fikir almak istedim para
    harcamadan once. Belki de calistigim kuruma
    gotururum fikir olarak, belki begenilir para
    harcamaktan kurtulurum.

    Yalnis anlasilmaya acik bir ifade kullandiysam
    ozur dilerim :-))

    Saygilar.

    Bu listeden cikmak icin