[linux-sohbet] Re: Linux bootcamp

---------

From: Php (php@kakalak.org)
Date: Tue 15 Jul 2003 - 00:31:20 EEST

    Ya bisi sorcam. Yuzlerce milyon bastirip bu bootcamp'a gitmeye
    deger mi sizce? Yani burada gayet degerli insanlarla gerektiginde
    workbench (workshop muydu yoksa) falan da yapabiliyoz :-P

    bir sirket yoneticisi olsam bu parayi elemanlarimin bu konudaki
    egitimi icin seve seve harcardim. ancak kendim icin kendi cebimden
    vermek konusunda kararsiz kaldim.

    yeterince ingilizce bildigimi varsayarsak, kendi kendime ogrenemeyecegim
    ne var bu kurslarda?

    Saygilar.
    Umut.

    Bu listeden cikmak icin