[linux-sohbet] Re: Kuram1: Linux, sunuculukta hizli, masaustunda yavastir.

---------

From: Esref Atak (esrefatak@hotmail.com)
Date: Tue 15 Jul 2003 - 11:49:14 EEST

    ****GUI' nin isletim sistemine tümlesik oldugu Windows calisma tarzinin da kendince sakincalari bulunmaktadir. GUI cokerse, isletim sistemi cöker. Servisler, uygulamalar ve sunucular calismaz hale gelir. Linux' da ise X sunucusu kapatilsa bile, X ile alakali olanlar disinda tüm sürecler kesintisiz calismaya devam eder. Isterseniz Windows'da Ctrl Alt Delete ile explorer.exe uygulamasini sonladirmayi deneyin...

    Bu, cok etkileyici bir noktaydi bence. Tesekkur ederim.