[linux-sohbet] Re: Qmail

From: goncabar (gbar@unimedya.net.tr)
Date: Tue 17 Sep 2002 - 10:40:28 EEST

merhaba
Ben Redhat7.3 üzerine qmail kurmaya çalışıyorum.
Qinstall denen scriptle bunu yapıyorum hata vermeden kurulumu tamamlıyor.Ama
kurulumdan sonra http://localhost/sgi-bin/webadmin ile browse ettiğimde hata
veriyor.Ben redhat kurulumu yaparken server'ı web server olarak seçmiyorum
bu hatanın sabebi bu olabilir mi