[linux-sohbet] Re: Ciddi bir oneri ve turkce karakter barindirmayan bir mail istegine turkce karakter barindirmayan bir mail

From: Cetin, Gorkem (gorkem@gelecek.com.tr)
Date: Fri 13 Sep 2002 - 10:49:14 EEST

<...>
> göstermelik hız çarpanları kullanıyor. Yani onlarda kendi içinde hızlı
> çalışıp kart seviyesinde 33MHz e iniyorlar. 100MHz HD kabloları
> ekranlanıyor. Bir canlı, bir toprak diye gittiği için normal
> kablonun 2 katı iletken içeriyor.
>
> İşte böyle...
>
> Yani birşey isterken önce olabilirliği araştırılmalı. Ben istedim olsun,
> diye birşey yok. Gelecek asırda belki olur.
>
> Türkçeleştirme çalışmaları, Gelecek tarafından değil, sizin benim gibi
> gönüllülerce yapılıyor. Öyle olmasa yabancı dağıtımları Türkçe
> kullanamazdık.

Küçük bir düzeltme: Türkçeleştirme için Gelecek A.Ş bünyesinde çalışan
kişiler de zamanlarının önemli bir kısmını harcıyorlar. Yapılan
çalışmaların tamamı ise bir sonraki dağıtım sürümlerinde (yabancı
dağıtımlar dahil olacak şekilde) kullanılmak üzere yazarlarına
postalanıyor.

Son paragraftan "Gelecek yerelleştirme çalışması yapmıyor" gibi bir anlam
çıkartılabileceğinden, düzeltme yapmak istedim.

İyi çalışmalar
Görkem
Gelecek A.Ş