[linux-sohbet] Re: Ciddi bir oneri ve turkce karakter barindirmayan bir mail istegine turkce karakter barindirmayan bir mail

From: =?iso-8859-15?B?QmVkcmkg1npn/HIgR/xsZXI= ?= (bedri@linuxmail.org)
Date: Fri 13 Sep 2002 - 05:13:01 EEST

Size yanit olarak onceki mailda yazdiklarimi tekrarlamayacagim.
Oncelikle negatif bile olsa ilgi gosterip yanit yazanlara tesekkur ediyorum.

Kanser AIDS gibi hastalik veya dogal afet gibi can kaybi buyuk belalarin var olmasi 512 veya 256 veya belki de 1028 bitlik bir isletim sistemi yazmaya engel degil eger olsa idi herkesin tum diger gelismeleri birakip bu tip saydiginiz seylere yonelmesi gerekirdi. O konularla doktorlar gen muhendisleri veya biyoloklar ilgilenirler fizikci veya bilgisayar muhendisleri degil. Insani yardim diyor iseniz onu icinden gelen yapar gelmeyen yapmaz niye yapmadin diyemeyiz kanimca.

Bilgi eksigim var ise tamamlayin (bu cumlemi savunma degil bilgiye deger veren bir insanin ogrenme arzusu olarak degerlendirin lutfen). Bu oneriyi cok seneler once ODTU Bilgisayar Topluluguna getirdigimde Sayin Cagri Coltekin olabilecegini yapilabilecegini ancak kendilerinin vakit sorunu yasadigini soylemislerdi (ve gercekten de vakit sorunu var idi). Tabi o zaman 128 bitlik bir isletim sisteminden bahsediyordum cunku 64 bitlik islemciler pentium serisi olarak daha yeni cikmisti. Su anda 64 bitlik islemciler var. 128 bitliklerin piyasaya surulmemekle birlikte ya gelistirme asamasinda oldugundan ya da 64 bitlikler miyadini doldurmadan ve ondan kazanilacak gelir kazanilmadan son kullanicinin kullanimina sunulmadigini dusunuyorum ama kanimca pentagon veya benzeri cok gizli askeri/politik merkezlerde kullanilmaktadir (Belki mikrosoftta bile olabilir).

Muhasebe programina gelince bunu da siz bir oneri olarak sunuyor iseniz destegim sonsuz. Program olarak katkim olursa yaparim. Oyle katkim olmaz ise baska yollar ararim. Guzel bir oneri. Tesekkur ederim.

Saygilarimla
Bedri Ozgur Guler

<BR>
<BR>