[linux-sohbet] Re: Dunyayi yerinden oynatmak?...

From: Özgür Özasla (ozguro@ins.itu.edu.tr)
Date: Fri 15 Nov 2002 - 16:19:43 EET

Merhabalar,
Bizler zaten bulunduğumuz görevlerde en doğruyu yapmaya ve çevremizdeki
insanları da o şekilde yönlendirmeye çalışıyoruz. Bu iş siyasetle değil
eğitimle, birkaç kişiyle değil tüm toplumla olur. Bunun yolu da az önce
belirttiğim gibi eğitimden ( öğretim değil ) geçer. Bu eğitimi de 20 yaşını
( hatta daha azı ) geçmiş bir insana zor verirsiniz. Eğer toplanalım
diyorsanız dernekler, sivil toplum örgütleri vs.'ler zaten var. Yeni bir
topluluk kurmak neden? Bir bölünme, bir parçalanma, bir "en iyisini ben
yaparım" daha mı???

Selamlar...

Araş. Gör. Özgür ÖZASLAN
http://ozaslan.ifbim.itu.edu.tr