[linux-sohbet] Dunyayi yerinden oynatmak?...

From: Ozer Tayiz (otayiz@superonline.com)
Date: Fri 15 Nov 2002 - 15:55:57 EET

Hmm...

Peki var misiniz gercekten "dunyayi yerinden oynatmaya"?

Buyuk bir projem var, Turkiye icin iletisim altyapisini bilgi akisini
kolaylastirmak, ve son derecede etkili bir sekilde her turlu cozumun
uretilmesini saglamak ile ilgili... Ve bunu bir siyasi partinin, bir
dernegin, bir de ozel sirketin en onemli altyapisi haline getirmek gibi...

Tek bir altyapida hem internet, telefon araciligiyla iletisimin son
derecede kolaylastirildigi bir iletisim agi hayal ediyorum. Bu altyapi,
maksimum 10-12 kisilik hiyerarsik calisma gruplarinin olasi tum iletisim
ihtiyaclarini muthis verimli bir sekilde karsilayabilecek...

Hiyerarsik calisma grubu su demek: 10-12 kisiden olusan bir calisma grubu
var, biri grubun lideri, herkes en azindan haftada bir bulusup toplanip,
ortak hedefler icin neler yapilabiecegini planliyorlar ve konusuyorlar, ve
kendi ellerinden geleni gonullu olarak yapiyorlar. Ayni zamanda bu 10-12
kisinin her biri, kendi sorumluluk alaninda bir alt grubun lideri, o alt
grup da kendi alaninda calismalar yapiyor, ve bu boyle boyle, giderek
buyuyerek, her alanda cok ciddi cozumler uretebililiyor, son derecede
verimli calisabiliyor, ve giderek... Turkiye'nin (ve neden olmasin sonra da
dunyanin) tum sorunlarini cozuyor...

Tum kararlar, ilgili tum kisilerin ortak karari ile, surekli yapilan
oylamalarla aliniyor. Arada her turlu bilgi, belge, calisma, deneyim
paylasiliyor, ve inanilmaz basarili sonuclar aliniyor...

Ne dersiniz? Bu tur bir sistemin bilisim altyapisini bu gruptan gonullu
kurabilecek, ya da en azindan katkida bulunabilecek birilari cikar mi?

Gerci benim kendi on hazirliklarim surecek 6 ay ila bir yil arasinda ama en
gec 2003 sonunda, yeni ve son derecede demokrat, katilimci, cozum ureten
bir partiyi kurmus olmayi hedefliyorum. Uzun vadeli hedefler arasinda, 2010
yilinda tek basina iktdar olmak, ve 2025 yilinda Turkiye'yi AB'ye tam uye
(serbest dolasim dahil), kisi basi 15000$ milli gelirle, %3 enflasyonla, %4
issizlikle, kulturuyle, egitimiyle, vizyonuyla, herseyiyle AB'nin dogal
liderligini ustlenmeye talip bir ulke haline getirmek vs... var.

Ne dersiniz? Kim var bu yolda benimle yurumeye?

(Hadi bakalim, bir tas attim, gruptan neler cikacak?)

Sevgiler,
TeknoBilge,
Ozer Tayiz.

---

----------------------------------------------------------------------- Liste üyeliğiniz ile ilgili her türlü işlem için http://liste.linux.org.tr adresindeki web arayüzünü kullanabilirsiniz. http://www.linux.org.tr/listeler.php sayfasina bakiniz.