[Linux-programlama] Re: Sqlite ve Türkçe karakter?

---------

[Linux-programlama] Re: Sqlite ve Türkçe karakter?

From: Necmettin Begiter <necmettin.begiter_at_gmail.com>
Date: Thu, 29 May 2008 14:38:41 +0300

2008/5/29 Mucibirahman ÝLBUÐA <mucip.ilbuga_at_gmail.com>:
> Selamlar,
> Ama bu mantýklý mý? Bu þekilde Türkçe saklayamýyorsunuz!! Cidden durum bu
> mudur? Yani Sqlite iel Türkçe kullanýlamaz mý???
>
> Mucip:)

Ben Türkçe kullanmayýn demedim ki?

Basitçe söylediðim þudur: Metinlerle ilgili kontroller yapýlmasý
gereken durumlarda, böyle bir ara fonksiyon kullanýrsanýz, Türkçe
harflerle ilgili olarak yaþayacaðýnýz problemleri azaltabilirsiniz.
Yoksa bu þekilde saklayýn demiyorum zaten..

Bir de þu var, okuduðum kadarýyla PDA'larda çoklu dil desteði midir
nedir kaldýrýlabiliyormuþ. Sizin yaþadýðýnýz problem bununla ilgili
olmasýn?