[Linux-programlama] Sqlite için Triger yazımı

---------

[Linux-programlama] Sqlite için Triger yazımı

From: Mucibirahman İLBUĞA <mucip.ilbuga_at_gmail.com>
Date: Thu, 29 May 2008 14:40:15 +0300

Selamlar,
İki adet tablom var. StokKart ve DepoKart. Bu iki tabloda da aynı
özelliklerde (varchar(20))
StokKart.StokKod ve DepoKart.DepoStokKod alanarı var. Yapmayı istediğim
yeni bir stok kartı oluşturulduğunda aynı kod ile bir tane de DepoKart
tablosunda oluşturulması...

Sqlite Administrator ile triger oluşturmaya çalışıyorum. Komut şöyle:

INSERT INTO DepoKart (DepoKart.DepoStokKod) VALUES (new.StokKod);

Ancak hata alıyorum. Herşey normal gibi. sqlite öğreticisinde de buna
benzerkodlar var. Sorun ne olabilir?
Hata şöyle:
*29.05.2008 14:38:51: SQL Error: near ".": syntax error <CREATE TRIGGER
[DepoKartYaz]
AFTER INSERT ON [StokKart]
FOR EACH ROW
BEGIN

INSERT INTO DepoKart (DepoKart.DepoStokKod) VALUES (new.StokKod);

END >*