[Linux-programlama] Re: Sqlite ve Türkçe karakter?

---------

[Linux-programlama] Re: Sqlite ve Türkçe karakter?

From: Mucibirahman İLBUĞA <mucip.ilbuga_at_gmail.com>
Date: Thu, 29 May 2008 14:51:24 +0300

Selam,
Bence bilgileri Türkçe saklamak çok önemli. Sanırım encode, decode ile
halledilebilir gibi görünüyor. Akşam deneyeceğim...

PDA-Türkçe desteği ile ilgili sorun olacağını sanmıyorum. Çünkü içindeki
her uygulamada Türkçe yazabiliyorum. Kaldı ki sanal klavyesi üzerinde
Türkçe harfler de var. Sorun Python ile ilgili olsa gerek. Programı
çalıştırdığımda Yazı alanları üzerine geldiğimde klavye aktif olmuyor.
Bir numara yaparak önce bir word açıyor sonra onu geri plana alınca
klavye hala aktif kalıyor. Ancak bu şekilde entry alanına klavye ile
yazabiliyorum. Ama Türkçe karakterler sorunlu oluyor!!! Çok garip!

Mucip:)

Necmettin Begiter yazmış:

Kolay gelsin,
Mucip:)