[Linux-programlama] Re: Java kurulumu?

---------

[Linux-programlama] Re: Java kurulumu?

From: Mucibirahman İLBUĞA <mucip.ilbuga_at_gmail.com>
Date: Wed, 30 Jul 2008 09:48:25 +0300

Selamlar,
Aynı fikirdeyim. O yüzden JAVA kurarak bir kaç kitap edinme yöntemini
seçtim... Önce Java'nın diline bakalım. Daha sonra jsf'ye geçeriz...

Yalnız; anlamadığım bir kaç tür java oluşu?! SE, EE... Bir kaç tür
versiyon var. Tam olarak nedir bunlar???

Teşekkürler,
Mucip:)

Bora G?üngören yazmış:

Kolay gelsin,