[Linux-programlama] Re: Java kurulumu?

---------

[Linux-programlama] Re: Java kurulumu?

From: Zekeriye Bozkurt <zekeriye_at_hotmail.com>
Date: Wed, 30 Jul 2008 11:08:07 +0300

Selamlar;

Sanki yanlış dosya indirmiş siniz gibi mi ? Bir de offline installer ile deneyin isterseniz.

http://cds.sun.com/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/CDS-CDS_Developer-Site/en_US/-/USD/VerifyItem-Start/jdk-6u7-windows-i586-p.exe?BundledLineItemUUID=AGZIBe.lxxUAAAEbtR8zv3L.&OrderID=guZIBe.l.fYAAAEbqh8zv3L.&ProductID=LxJIBe.ovSEAAAEaVZcGcbZW&FileName=/jdk-6u7-windows-i586-p.exe

bu linkteki dosya jdk-6u7-windows-i586-p.exe dir. Bunu indirip bir kurmayı deneyin.

Kolay Gelsin;

Zekeriya BOZKURT