[Linux-programlama] Re: Java kurulumu?

---------

[Linux-programlama] Re: Java kurulumu?

From: Bora GŸüngören <bora_at_boragungoren.com>
Date: Wed, 30 Jul 2008 00:42:00 +0300

Merhaba,

NetBeans ile entegre paketi kurmak yerine önce safi bir JDK, arkasýndan
bir IDE (ve neden Eclipse + WTP deðil demeden edemeyeceðim) ayrý ayrý
kurulursa sorun daha kolay tespit edilir diye düþünüyorum.

Normal þartlar altýnda Sun'dan çekilen Java kurulumlarý Windows'da dahi
hiç bir sorun çýkartmadan kurulur çünkü aslýnda bir dizin açýp içine
dosya kopyalamaktan ibaret.

Bu arada JSF'e giriþmeden önce bir miktar temel Java çalýþmayý þiddetle
öneriyorum.

Bora.