[Linux-programlama] Re: PHP'den MySQL'i kullanmak için sınıf/class arıyorum...

---------

[Linux-programlama] Re: PHP'den MySQL'i kullanmak için sınıf/class arıyorum...

From: Atıf CEYLAN <atifceylan_at_gmail.com>
Date: Thu, 4 Dec 2008 12:29:33 +0200

Merhaba,
malesef phpde ancak aynı oturumda cayı bir kez demliyorsunuz. Değilse her
seferinde caycınız cayı yeniden demliyor. Bir sürü masraf var ama iyi
tarafı, çayın taze olması olabilir :D

Benimde tam olarak kasteddiğim buydu. bu anlamda beni cezbeden Javanın en
güzel yönü bu diyebilirim. static bir methodun php içindeki kullanımı,
zihnimde anlamlı bir çağrışım yapabildiği gün php ye dört elle sarılacağım.
(Bu günde sarılıyorum ancak keyfi değil zorunluluk :D )

kolay gelsin.

/**
* @author Atıf CEYLAN
*