[Linux-programlama] Re: mssql php ve utf-8

---------

[Linux-programlama] Re: mssql php ve utf-8

From: Zekeriye Bozkurt <zekeriye_at_hotmail.com>
Date: Thu, 4 Dec 2008 11:44:00 +0200

Bu tarz bir işlem yapmamış olmakla birlikte mysql deki veritabanızı utf-8 değilde latin5 (Turkish_ci_as) yapmanız sorununuzu çözebilir.
Bir diğer olası çözüm mysql ile bağlantı kurarken charset=latin5 olarak bağlanabilirsiniz.

Bir test edin. Win altındaki mysql bu charset konusunda oldukça hassas

Kolay Gelsin;

Zekeriya BOZKURT