[Linux-programlama] Re: PHP'den MySQL'i kullanmak için sýnýf/class arýyorum...

---------

[Linux-programlama] Re: PHP'den MySQL'i kullanmak için sýnýf/class arýyorum...

From: Nuri Akman <nuri.akman_at_hazine.gov.tr>
Date: Wed, 03 Dec 2008 15:40:19 +0200

Sayýn Þiriyev,

Mesajýnýz sonrasýnda Zend Framework'ü inceledim. Bana çok karmaþýk
gelmesine raðmen çalýþýrsam yapabileceðim konusunda hiç þüphem yok.

Ancak, Zend Framework dýþýnda CakePHP, Ruby on Rails, code igniter gibi
seçenekler olduðunu da gördüm.

Bu çözümlerin hangisi popülerdir? Hangisini kullanmalýyým?

Selamlar...

Elvin Þiriyev yazmýþ: