[Linux-programlama] Re: PHP'den MySQL'i kullanmak için sınıf/class arıyorum...

---------

[Linux-programlama] Re: PHP'den MySQL'i kullanmak için sınıf/class arıyorum...

From: Elvin Åžiriyev <elvin_at_siriyev.net>
Date: Wed, 3 Dec 2008 14:40:52 +0200

Tam olarak ne istediðini (daha doðrusu mysql yönetmekteki kastýný)
anlmýþ deðilim. ama üye bilgileri için sorguyu her sayfada
"SELECT isim, nick, dogumt, sehir FROM uyeler WHERE id = 2" gibi
yapýyorsan þimdiye kadar çok iþ yapmýþsýn demek oluyor. bir an önce
http://framework.zend.com/manual/en/zend.db.html (veya benzeri bi
kütüphane) ile tanýþmýþ olman gerekiyordu. PHP ameleliðinden bir nebze
kurtulmak için Zend Framework'u kesinlikle tavsiye ederim.

Baþarýlar.

Elvin Þiriyev
http://siriyev.net