[Linux-programlama] Re: PHP'den MySQL'i kullanmak için sınıf/class arıyorum...

---------

[Linux-programlama] Re: PHP'den MySQL'i kullanmak için sınıf/class arıyorum...

From: Elvin Åžiriyev <elvin_at_siriyev.net>
Date: Wed, 3 Dec 2008 16:03:11 +0200

Zend Framework dediðiniz gibi karmaþýk ve ciddi anlamda alýþýlmasý
kolay deðil. çözebilrseniz bana göre harika. CakePHP kullanmadýðým
gibi kolay olduðunu düþünüyorum ama ZF kadar geniþ olduðunu
zannetmiyorum. ZF aktif çalýþan ve sýk sýk güncellemeler çýkarabilen
bir yazýlýmcý takýmýna sahip. Ruby on Rails hakkýnda pek fikrim yok.
Ama php ile pek ilgili olduðunu sanmýyorum. baþka bir yazýlýmý dili
diyecem ama. ne kadar doðru onu da bilmiyorum.

Elvin Þiriyev
http://siriyev.net